Emoce v komunikaci

 

 

Emoce v komunikaci a jejich zvládání – jednodenní kurz (6 – 8 hodin)

Cíle:

  • Uvědomit si vliv emocí na pracovní úspěšnost a život vůbec
  • Pojmenovat své silné stránky a oblasti, které by bylo užitečné zlepšit
  • Usnadnění orientace v obtížných pracovních a životních situacích
  • Získat návod, jak některé situace zvládat lépe
  • Maximální využití svého inteligenčního kvocientu díky svojí emoční inteligenci
  • Umět uplatnit svůj vliv na okolí skrze svoje emoční působení

 

Obsah kurzu:

  • Zvládáte své emoce?
  • Co je to emoční inteligence, IQ x EQ
  • Emocionální rozvoj – know-how dneška
  • Jak nás emoce ovlivňují, vliv na zdraví
  • Základní typy emocí
  • Práce s emocemi
  • Techniky zpracování emocí
  • Vliv našeho sebevědomí, sebepojetí a sebehodnocení na práci
  • Zvládání negativních emocí
  • Schopnost uplatňovat pozitivní emoce
  • Význam vědomí a podvědomí při využití vlastního potencionálu
  • Nástroje sebemotivace, pozitivní myšlení

 

Metody výuky:

  • krátké výklady
  • moderovaná diskuse
  • modelové situace
  • praktický nácvik
  • hraní rolí

 

Používané pomůcky a audiovizuální technika:

  • dataprojektor, flipchart